Συχνές Ερωτήσεις

 
  • Όχι, εφόσον μία συνδρομή αρχίζει να τρέχει θα συνεχίσει έως την λήξη της και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί κάποιο ενδιάμεσο πάγωμα.

  • Σε αυτήν την περίπτωση, γίνεται ρευστοποίηση του κόστους της συνδρομής που χάθηκε λόγω του lockdown και συμψηφίζεται στο κόστος της νέας συνδρομής. Σημείωση: Η εξαργύρωση του ποσού αυτού θα πρέπει να γίνεται άμεσα.

  • Όχι, η συνδρομή Strength Room δεν περιλαμβάνει Small Groups.

  • Όχι, οι συνεδρίες θα πρέπει να πραγματοποιούνται μέσα σε 30 ημέρες από την ενεργοποίηση του πακέτου.

  • Βεβαίως! Με την αγορά οποιουδήποτε πακέτου το κάθε μέλος έχει την δυνατότητα να κάνει μία λιπομέτρηση τον μήνα με εξειδικευμένο συνεργάτη μας, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος.

  • Βεβαίως! Υπάρχει πλήρης επίβλεψη και υποβοήθηση από τους γυμναστές μας.

  • Ναι! Για κάθε μέλος δημιουργείται εξατομικευμένο πρόγραμμα από τους γυμναστές μας στα μέτρα του κάθε αθλούμενου.